| ||||
| ||||
15
Tutti. ré - re, mi-se - re - re no bis. A - - gnus De -- i, qui r, S.—~ B. tol - lis pec- cá - ta mun - di, do - na no-bis pa - cem, dÝ -- na no-bis f Tutti. pa -cem, dó s na no-bis pa - cem, dó na no-bis pa - - cem. — y Poznámku ku mŠf: 7. Tato mše vyžaduje jemného, zbožného přednesu; nech^ zpěváci cyslříhaji se všeho křiku; jsou-li ve sboru altisté, nechai nezpívají příliš vysoko prsním rejsn-íkem. Na slovni přízvuk sluší všude pozor dátí, jako i na šetření oddechúv. Slabika před oddechem musí b j-ti vždy slabší ostatních. — Portamenta a tremola ncbudiž užíváno. TT. Síla rejstřilcův 8 stop. při průvodu řídí se dle počtu zpěváků. Zpěv vyniká, varhany ho pouze doplňují. Ve ff užívá se též rejstříků q stop., mixtur nikde a nikdy. — Na malých varhanácli, kde jest 4 stop. principál, hraje se prúvod o oktávu hlouběji, než-]i jest psán. TTT. Tuto mši lze též provozovati pouze mužskými lilasy. S. = zpivají Tenory. I3. = Rassy. Tutti = oba sbory dohromady. J. NeQVera, | ||||
|