| ||||
| ||||
— 91 _
*Missa iu houorem Sc. veueeslai. Albert lxradnali a pro I, —IV, nedęli adventní. 1\I ti 11 e r. Pro sopran, alt, tcuur n Uass. Partitura J u >, Foerster, Partitura r zl, zo kr. 40 kr., 4 Itilasy 4o kr. llisSR "AugeliCaK. A rl, P r ű c h a. Pro soprán, B. Zpęv obecný. alt, tenor a Uass. Partitura s obligatníin prűvodem varhan. Part. 5o kr. Mešní kaneionál. F. J. L e h u e r, Obsah: První oddęleni ceské: 17 zpęvű mešních, 2 mše zádušní, 44 B. Pro muzské hlasy. písní, Druhé oddęlení latinské : 4 latinské mše cho- *Missa íu ponorem Sc. Methodii. josef rální, Requiem, Asperges, Vidi aquam, Te Deum, Re- F u e r, t o r, (li). 35. A, Yartiuura 40 kr., hlasy 4o kr.sponsoria mešní, Nevázaný 25 kr„ vázaný 35 kr. Kancionál Svato•Jauskf . Vinc. Bradác. 5. Pętihlasné. Oba díly za 3 zl, 4o kr. — Prttt-od varhan, J o s e f *Missa „Ecce quam bonnntu. L. Has 1 e r M i 11 e r. Oba díly za ro zl, 16121, Redigoval F. J. Lehner. 2 soprany, alt, * Litanie ke Všem Svat3m, k nejsv. Jménu tenor :L bass. P,ez prűvodu varhan. Partitura 8o kr., 5 hlasít So kr. Jezíš a Lauretáuské. F. J. Lehner, Obsah: Troje litanie. Modlitba Pánę. Pozdravení andęlské, Pod 2. Missa pro defunctis. ochranu Tvou, 4 antifony Marianslcé. Zvęstuj tęla, Prűvod varhan So kr. Hlasy po tS kr. (Sto kusű zato zl. *Missa prodefnnetis. P.PacelKrízkovský, Pro tri muzské hlasy s obligattrfm prűvodem varhan. *Litanie lauretáuské. Dle Krízkovskcho. Partitura 40 la'. Hlasy 3o kr. upravil F. J. Lehner, Partitura co hlas varhan 20 kr. Hlasy po S kr. Missa pro detiinetis Prima. Jos, Foerster. (Opus 33). Pro ctvero muzských hlasű, Partitura *uvrtá mše obecná z m e š n í h o k a n c i o- I A. 6o kr. Illasy So kr. n ál u L e lin e r o v a, Harmonisoval K. Bílý. Prűvod varhan 20 kr. Missa pro defauctis Secnnda. J. F u e r s t e r, Pro ctvero muzských hlasű. Partitura 1 zl. 6o kr, *Roráte nedęlní. F. J. Lehner, Hlas varhan Hlasu 8o kr. 6o kr. Hlas pro lid (bez not) to kr. 3. Jiné skladby liturgické. C. Spisy. Zpęvníky. Varhany. Litaniae Lauretanae. Y. Y, K r í z k o v s k ý. Pro sopran, alt, tenor a bass. Partitura 20 kr. Hlasy 4o kr, * XI. rovníkű ~,Cecilieu a ,Cyrillau s veške- a~nati j)UIohami Taetdebttímá, (16 skladeb mešních, 2 'Te Denm landamus. P. Yave1 K r í z k o v s lc ý, requieur, S litanií, Te Deum, Roráte nedęlní, Passiu Pro sopran, alt, tenor a bass. S prűvodem varhan, D, N. J. Ch., Cantus sacri ad V. Noct, triclui sacri, Partitura to kr. IV. mše obecná, 7 Pange lingua, 4 hymny na Bozí *Passio D. N. J. Chr, secundum 1\Iathae- un1 et ioannem, Upravil P. Pavel K r í i k o v s k ý. Tęlo, Respousoria mešni s prűvodem varhan a 60 motett,) Rocník po z zl. Pro sopran, alt, tenor a bass. TurUa v paši jich, Par- titura 3o kr. Dęjiny posvátného zpęvu staroceského. K. Konrád, Díl I. Za 1 A. 8o kr. *CRntus sacri acl I, nocturnum tridui sacri. Fr. W i t t. Op, 7, Pro sopran, alt, tenor a Nauka o harmonii. Jos, Foerster, Prvních bass. Partitura So kr. i o archu za 2 zl. *Regina COeh. Jcs. Foerster. Dvoje. Pro Cyriilská škola zpęvu. F. C h 1 u nr.La 4o kr. smíšen` sbor; jedno s prűvodem varhan, druhé bez Praktickf návod ke hre na varhany. jo,,. prűvodu. Za zo kr. Foerster. Za 3 zl, Prednáška F. J. Lehnera o slavnosti Brnęnské. Rekové, národ umęlcű, jemuz dosud svętové drama vtęlení Pánę a svętovou rovného nebylo, konal pravidelnę své slav- tragedii na Golgotę. Kdyby to i ono nosti olympické, pri kterých vázný byli Rekové poznali, jak svętodęjnę byli by z p ę v sborový a dramatický znamenitý úkol pretvorili své slavnosti olympické ! míval, j ak velkolepé tragedie dosud výmluvnę Toho štęstí, té rozkoše dostalo se n á m hlásají. Zmínęné slavnosti byly v z i v o t c — národűm vykoupeným. G o l g o t s Ic á ti á r o d n í m takové dűlezitosti, ze dle poctu tragedie krvavá opakuje a slaví se ol y m p i a d obecnę léta se uvádęla. Sedíce den co den v našich chrámech. Také my dosud ve stínu smrti nespatrili a nepoznalí dopoledne byli j sm e ítcastníky toho svęto- | ||||
|