| ||||
| ||||
— 20 —
Z pastorální mše od Krona: emi\ .00 i atd Pa - trem o - mni - po - ten - tem f,1 -cto-rem jen do skoku! Dona uobis Qacem Soli. E t í - te-rum ven - tú-rus Dó - mi-ne ~, u. a - De-us atd. llo - mi-ne fí -liu - ni - gé - ni-te F —R'-I- Cttmsancto Spi - ri - tu U - sau -na iu ex - cél - sis, Opęt hotové »tanecní album«. Príklady zde uvedené vyűaty j sou z onęch romance s refrainem, jakéz i u Halma a j. skladeb, které dosud na mnohých vętších nalézti lze. Díle theatt-ální sóla pro jedno- a dobre obsazených kűrech se pro- tlivé hlasy, varhany i rűzné nástroje, v y- vozují. Bylo by mozno vętší cást podob- skytuj ící se mimo jiz jtnenované, ve ných i horších nalézti. Schází zde ony skladbách rűzných klasikű doby nedávno tak zvané jedno- a trojhlasné »Landmessen« minulé. a ostatní »Wintermessen« od Fiihrera, Není úmyslem mým snahu skladatelű mnohé bezvýznamné a rythmy tanecními tęchto kacerovati. Oni ale zili dobę své, prepinęné sklady Drobische a Preindla, psali hudbu svou pro lid, který v l a s t n ę o selankách a idylách ci tak zvaných pa- męli vychovávati, a na místé, aby storálkách Knízete, K r e n a a j, jakoz sami dobrým príkladem predcházeli, šli i o skladbácli Schiedermayerových s duchem casu. a o. netreba ani zmiáovati se. Sem nálezí Jest úpinę jasno, ze z hudby této vane taktéz ony sentimentální písnicky s textem nálada v eobecná, svętská, z vętšího dílu »Benedictus, qui venit«, jakoz i úryvl:ovité frivolní, nej mírnęji receno, a proto dnes | ||||
|