NEZAŘAZENO
Ročník: 1911; strana: 34,
Přepis ke stažení ve formátu MS Word [0 kB]

  PŘEDCHOZÍ   zobrazovat jako obrázky [jpg]      NÁSLEDUJÍCÍ  
34 CYRILL XXXVII.







(jsou to partie oznacené znackou Ve shodných cástech jsou však zase rozdíly

rhytmické. Zajímavým je tu motiv b,, —lest kombinován s cástí motivu skupiny a. Také

motivy skupiny c,—c, vykazují ve svých hlavních cástech rozhodnou príbuznost.





--_ --

a,~$-~_~ =y~_~= neb -_~__~ ~~_~ b,# -~ =;~-Ir-_•=_~~_~-~_-~_

_—~—•J —•:--

1 -1

_ ---1- --+~-t- -emi —











a#—a=



I J



a,



I —I





b,











~r -If -t s• ~–~--



































c-_—=-~-I=~-~~- t- C-I -















r





















lak vidno, má celá skladba Steckerova 3 hlavní motivy:













Siozímeli tyto 3 motivy v poradu, jak jsem je vyznacil, v celek, dospęjeme ke kon-

klusi, ze základem této mše jest 1. Kyrie mše »in festis solemnibus« z »Graduale Roma-

num« edice medicejské :a b c











Ky - ri e e - lei - son.



Precházím k d e ta i 1 ú m.

  PŘEDCHOZÍ        NÁSLEDUJÍCÍ