| ||||
| ||||
34 CYRILL XXXVII.
(jsou to partie oznacené znackou Ve shodných cástech jsou však zase rozdíly rhytmické. Zajímavým je tu motiv b,, —lest kombinován s cástí motivu skupiny a. Také motivy skupiny c,—c, vykazují ve svých hlavních cástech rozhodnou príbuznost. --_ -- a,~$-~_~ =y~_~= neb -_~__~ ~~_~ b,# -~ =;~-Ir-_•=_~~_~-~_-~_ _—~—•J —•:-- 1 -1 _ ---1- --+~-t- -emi — a#—a= I J a, I —I b, ~r -If -t s• ~–~-- c-_—=-~-I=~-~~- t- C-I - r lak vidno, má celá skladba Steckerova 3 hlavní motivy: Siozímeli tyto 3 motivy v poradu, jak jsem je vyznacil, v celek, dospęjeme ke kon- klusi, ze základem této mše jest 1. Kyrie mše »in festis solemnibus« z »Graduale Roma- num« edice medicejské :a b c Ky - ri e e - lei - son. Precházím k d e ta i 1 ú m. | ||||
|