NEZAŘAZENO
Ročník: 1913; strana: 91,
Přepis ke stažení ve formátu MS Word [0 kB]

  PŘEDCHOZÍ   zobrazovat jako obrázky [jpg]      NÁSLEDUJÍCÍ  
XXXIX. GYRILL 91















KNIIiKIJPECTVj - V. KOTRBA • ANTIKVARIÁT







obchod hudebninami PRAHA-11., Pštrossova ul. C. 198.



doporucuje





vd. duchovenstvu i pp. reditelűm kúru:







1. Ku generální visitaci nepo- Rehák Dr. K. L., Máj Panny Marie Lúrd-



stradatelné: Ské. (S vyobrazeními.) K 2'--.



Matęjú Bohumil P.: Ecoe sacerdes mag- Khodl Fr. J., Ave Maria.

nus, k slavnostnímu uvítání biskupa neb a! pro soprán a housle s prűv. varhan, b) pro

zenský hlas s prűv. varhan. Part. K 2 60, hlasy

preláta. po K —'20.

Pro ctyri (stejné neb nestejné) hlasy. Partitura

K 1'50, iednotlivé hlasy (muzský i smíšený sbor) Mácha Jar., ó Panno lásky.

po K '20. Modlitba pro strední hlas s prűvodem varhan



Ecce saccerdos magaus. Sbírka skladeb

pri slavném prijetí biskupa a pri kano- Paukner Em., Ave Maria (Offertorium).

nické generální visitaci. Dilegisti justitiam (Graduale), pro smíš.

sbor.

1. D O r e 1. Dvojhlasé pro spojené chlapecké Part. K 1-20, hlasy po 30 hal.

hlasy a muzské hlasy s prűvodem. — II. J. W i n-

t e r. Tríhlasé pro soprán, alt a baryton s prű- Piskácek Ad., Ave Maria.

vodem. — 111. J. C. S y c h r a. Tríhlasé pro alt, Pro soprán, harmonium, housle a violoncelo.

tenor a bass s prűvodem. — IV. J. Fo e r s t er. Part. s hlasy K 1'20.

Ctyrhlasé pro tenor. 1. a 2., bass 1. a 2. — Tregler Ed., Dvę Ave Maria. 0 Sanetissima.

V. N o r b. K u b á t. Ctyrhlasé pro soprán, alt,

tenor a bass. — Vl. K. D o u š a. Ctyrhlasé pro 1. Ave Maria pro sólový hlas s prűvodem

soprán, alt, tenor a bas. Partitura K 1'50, jed- lesního rohu, harfy a varhan. 2. Ave Maria

notlivé hlasy (4) po K —'20 Vydala Obecná pro dva hlasy s prűvodem varhan. O Sanctis-

Jednota Cyrillská spolecnę s firmou V. Kotrba sima pro sólový hlas s prűvodem les. rohu,

Praha. harfy a varhan. Part. K 2'—, hlasy I. a II.

á 15, hlas sólový K -20, hlas pro lesní roh

Vymetal Alois Lad., Ecce sacerdos magnus, K —'20, pro harfu K -40-

Pro smíšený sbor. Part. 60 hal., hlasy á 12 h

Suchý Fr., Krásy Panny Mario. Pęt písní



pro solový strední hlas s priívodem

II. K májovým poboznostem varhan, na slova P. F. Záka T. J.



(pro męsíc kvęten): K 2'-.



Ackermann Dr. L., Knęzský rúzenee uvitý

Královnę knęzí. III. K svatodušním svátkűm:



Prelozil V. Brabec, váz. K 2'60. Douša K., Nešpory na Hod Bozí svatodušní



Bouška Sig., Mirjam Maria. a svátek Bozího Tęla.

Výklad litanie lauretánské ve 32 májových Pro 4 smíšené hlasy s prűvodem varhan.

promluvách. K 3'50. Partitura K. 2'-, jednotlivé hlasy (4) po



Gemminger L., Kvęty Mariánské. K -'30.

Promluvy pri poboznosti májové. Prelozil A.

Klos. K 1'-. IV. K nejsvętęjší Trojiti:



Lenz Dr. Ant., Mariologie Arnošta z Par-

dubic. K 2'70• Dvorák Dr. Ant., „Hymnus Ss. Trinitatis'pro strední hlas s prűv varh. (Ed. »Cyrily). 1 K



Lenz Dr. Ant., Rozjímání a výklady o lita-

nii lauretánské. K 5'60. V. K Bozíma Tęlu:



Micka Fr., Svatý rúzenee, o nęmz z lásky Foerster Jos., 15 Pange lingua (op. 40)

nejvroucnęjší k Bohorodicce Marii upravených pro smíš. sbor, jez zcásti slozil

Pannę kázání cinil. K 1'30. a zcásti harmonisoval. Part. K 2'—, hlasy

po 50 h.

Rejzek Ant. S. J., Tisíckrát pozdravujeme

Tebe. Hampejs Karel, Ctyri sbory k uctęní Nejsv.

Májová poboznost, jejíz predmętem je výklad Svátosti Oltární.

písnę »Tisíckrát pozdravujeme Tebe«. Díl 1. —II. Pro smíš. sbor s prűv. varhan (ad libitum).

á K 1'50. Part. K 1'-, hlasy (4) á 15 h.

  PŘEDCHOZÍ        NÁSLEDUJÍCÍ