| ||||
| ||||
XXXIX. CYRILL 129
smíš. sbor a varh 4. Os justi ~. Amávit pro 4hlasý skladba. Tímto dílem ukoncena Janáckova nauka smíš sbor. 5. Os justi V. Franciscus pro lhlasý smíš. o harmonii, nová po kazdé stránce a dokumentující sbor a varh. 6. Ad Dominum pro 4hlasý smíš. sbor. svá theoremata i z literatury hudební dneška. Jest 7. 8 Graduale Alleluja pro 4hlasý smíš. sbor. 8. 10 zajisté velmi pozoruhodným zjevem v oboru hudební Graduale Alleluja pro 4hlasý muz. sbor. 9. 10 Gra- vędy, jakým byl i r. 1897 vydaný Janáckűv spis duale pro 4hlasý muzský sbor. 10. Beáta gens pro »O skladbę souzvukűv a jejich spojűv.« Na 1 hlas. 11. Haec dies pro 4hlasý muz. sbor. 12. Haec cem zaloiil L. Janácek svou »harmonii«, vykládá dies pro 4hlasý muz. sbor a orch. 13. Haec dies pro strucnę v úvodu. Aspoń cást z nęho následuje: 4hlasý muz. sbor a trubky. 14. Constitues eos pro »K poznání scasovacimu dospęl jsem studiem ná- 4hlasý smíš sbor. 15. In omnem terram pro 4hlasý pęvkű mluvy. smíš. sbor. 16. Constitues pro 4hlasý smíš. sbor. 17. Není nad scasovací pravdu, která lezí ve slovę, Propter veritátem pro 1 hlas a varhany. 18. Dolo- jehoz slabiky jistou fází vyvęrající nálady zivotní do rósa, 4hlasý smíš. sbor. 19. Angelis suis pro 1 hlas. rovných dob jsou napiaty. Není nad scasovací pravdu 20 Sacerdotes ejus pro 4hlasý muz. sbor. 21. All. rytmu ze slov v mluvę. Porozurníme a vycítíme Pro omnibus pro 4hlasý smíš. sbor. 22. ]acta cogi- z toho rytmu kazdý záchvęv duše; jím prenáší se na tatem pro 4hlasý smíšený sbor. 23. Jurávit pro 4h1. nás a vęrnou ozvęnou budí se v nás. Takový rytem smíš. sbor. 24. Deus, Deus meus pro 1 hlas a varh. není jen výrazem mého nitra, ale svędcí i o pro- 0 f f e r t o r i a: 1. Justus uf palma pro 4hlasý smíš. stredí, okolí, všech mesologicltých vlivech, v kterých sbor. 2. Posuisti Domine pro 4hlasý muz. sbor. 3. se nalézám. Na scasovice rovných dob vycítíme ustá- Posuisti Domine pro 1 hlas a varhany. 4. Reges lenou na ní náladovost. Jí odlišujeme scasovky jiných Tharsis pro 1 hlas a varhany. S. Deus firmávit pro potencí rovných délek. Jí shrnujeme rovné tóny ne 1 hlas a varhany. 6. Benedictus es pro tri hlasy zen. jen jediného hlasu, ale rovné tóny hlasű v souzvuku. 7. Bonum est pro tri hlasy muz. 8. Confitébor tibit Jí shrnujeme a pojímáme nejen souzvuk o rovných pro 4 hlasy muz. 9. Confitébor pro 4 hlasy smíšené. tónech ve všech hlasích, ale i spoj souzvukű o rov- 10. Dóminus convértere pro 4 hlasy smíšené. 11. Dó- ných dobách, t. j. o jedné náladové scasovací vrstvę. minus convértere pro 1 hlas a varhany. 12. Confite- Po tęchto vrstvách rozkládají se samovolnę v duši buntur coeli pro smíšený sbor. 13. Confirma hoc pro harmonické predstavy kazdého hudebního díla. K jeho 1 hlas a varhany. 14. Custódi me Domine pro smíš. studnici pravdy scasovací a harmonické vedou nás sbor. 15. Veni Sancte a) pro muz sbor, b) pro jedinę tyto jasnę zivotní náladou vytisknuté stopy.< smíšený sbor, c) pro dva hlasy. 16. Quis ascende pro 1 hlas. 17. Terra tremuit pro muz. sbor a trub. 18. Angelus Domini pro muz. sbor. 19. Justórum animae pro 1 hlas varh. a 20. Constitues eos pro muz. D. J. C. V OLOMOUCI. dvojsbor. 21. Calix benedictionis pro muz. sbor. 22. (A. PARMA) Calix benedictionis pro smíš. sbor. 23. Lauda Jeru- salem pro smíš. sbor. 24. Lauda Jerusa]em pro muz. Z Kromęríze. (Církevní hudba) ve sv. týdni sbor. 25. Constitues pro smíš. sbor. 26. In omnem v kolleg. chrámu sv. Morice — Responsoría pri terram pro sm. sb. 27. 5 Ave Maria pro sm. sb. 28. Re- temných hodinkách : Ve stredu od K. Polzera, ve cordace a) pro 1 hl. a varh , b) pro muz. sb. 29. Asumpta ctvrtek od M. Hallera, v pátek (muzská) od J. Do- est pro 1 hlas a varhany. 30. Ambulate pro smíš. sbor. soudila, J. Mitterera, F. Witta, Hándla. Miserere od 31. Sperent in fe pro smíš. sbor. 32. Exultábunt in Viadana, Benedictus in falso bordone. — Zelený ctvr- sancti pro 1 hlas a varh. 33. Invéni David pro tek 9 hod.: Missa in hon. s. Josephi od J. Nešvery, 1 hlas a varh. 34. Dtffusa est pro 1 hlas a varh. graduale od Witta, offertorium od Hohnerleina, pri 35. Afferéntur regi pro 1 hlas a varh. 36. Stetit An- sv. prijímání : Adoro od Freya. Velký pátek 9 hod.: gelus pro muz. sbor. 37. Stetit Angelus pro smíš. Pašije dle sv. Jana od K. Polzera, improperia od sbor. 38. Stetit Angelus pro 1 hlas a varh. 39. 5 of- Palestriny, »ecce quomodo moritur« od Hándla. — fertorií mariánských pro varhany. 40. Gloriabúntur Bílá sobota 9. hod.: Missa in D-dur od Filkeho, gra- pro 1 hlas a varh. 41. Glória et honóre pro 1 hlas duale a slavnostní nešpory od Witta. — Pri vzkrí- a varh. 42. Mirábilis pro 1 hlas a varh. 43. Bene- šení o pűl 5. hod.: Regina coeli od Witta, responsoria dicam Dominum pro 1 hlas a varh. 44. De profun- pri matutinum od J. Mitterera. Te Deum od Ríhov- dis pro muz. sbor. 45. Non enim judicavi pro muz. ského, pange lingua od Hallera. — Nedęle veliko- sbor. 46. Parce Domine pro muz. sbor. 47. In om- nocní: Missa jubilaei solemnis od J. Fórstra. — Pon- nem terram pro muz. sbor. 48. Ambuláte pro muz. dęlí velikonocní : Missa brevis op. 9 od E. Treglera. sbor. 49. Mihi autem pro muz. sbor. 50. Cum esset — Regenschori : konsist. rada prof. dr. J. Dosoudil, pro muz. sbor. 51. Perfice gressus pro muz. sbor. varhaník: reditel »Moravana« O. Lukáš. 52. Gloriabúntur pro muzský sbor. 53. Tulérunt Je- sum pro muz. sbor. 54. In me grátia pro muz. sbor. Z Veselí nad Mor. (Hudba chrámová) o svát- 55. Post partum pro muz. sbor. 56. Dextera Domini cích velikonocních ve farním chrámu Pánę. Na Velký pro muz. sbor. 57. Afferentur regi pro muz. sbor. pátek: »Výtky Spasitelovy« od K. Douši. »Ecce quo- Subvenite pro muz. sbor. Ecce sacérdos pro muz. modo« od Handla. Na Bílou sobotu zpívala se mše sbor v C s orchestrem. Ecce sacérdos pro muz. sbor od Schópfa op. 12 s prűvodem varhan. Pri slavném v A s orch. Ecce sacérdos pro m. sb. v Ti s orch. vzkríšení Pánę Regina coeli- od Grubra, »Te Deum Ecce sacérdos v Es pro smíš. sb. s orchestrem. Laudamus« od Schópfa op. 68. a »Tantum ergo« od Kristina s prűvodem varhan a orchestru. Pri prű- L e o š J a n á c e k: Úpiná nauka o harmonii. vodu zpíval smíšený sbor na kűre s prűvodem var- Díl II. V Brnę 1913. Tiskem benediktinské knihti- han oblíbenou velikonocní píseń: »Alleluja, Zdráv skárny, nákladem J. Píši. (5. a 6., poslední męsíc bud náš drahý Spasiteli«. V nedęli velikonocní: »Vidi 34 vyucovacích hodin.) Obsahuje kapitoly o nadvazo- aquam« od J. Ev. Zelinky s prűvodem varhan, slav- vání nestejnorodých taktu. N á p o r o v ý s p o j s o u- nostní mše Fr. Schópfa s prűvodem varhan a or- z v u k ú. Vývoj harmonický z vysledného souzvuku. chestru. Graduale »Haec dies« od Zangla (ii capella), Pribírání hlasű a restrikce nápęvná. Offertorium »Terra tremuit« od Grubra a »Pange Meze souzvuku a jeho spoje. Uvolnęní typű takto- lingua« od Reimana. Pri odpoledních sluzbách Bozích vých od piné vrstevnatosti scasovací. Prerývané opa- »Te Deum laudamus< od Kemptera a »Pange lingua« kovánt kompaktních souzvukű. Pomlky. Theorie a od Gűttlera s pruvodem varhan a orchestru. | ||||
|