NEZAŘAZENO
Ročník: 1915; strana: 157,
Přepis ke stažení ve formátu MS Word [0 kB]

  PŘEDCHOZÍ   zobrazovat jako obrázky [jpg]      NÁSLEDUJÍCÍ  
XI-1 . CYRILL 157

italským textem (nově vydali A. lffert a Alb. Fuchs). — 24 nouvelles vocalises pro mezzosoprán či alt (Peters). Tato sbírka nazvána Umění fráze, dechu, pří-zvuku a dramatického výrazu«.

Marietta Brambilla: Vocalizzi per soprano (Ricordi .

Girolamo Crescentini: 20 Vocalises

pro soprán nebo mezzosoprán (Peters).

Fr. Curschmann (op. 21 Sechs Sol-

feggien fúr Alt II. seš. (Schuberth)

F r. D a n z i (op 32) : Singúbungen fúr eine

Bass-Stimme (Breitk).

A. G u a g n i-Be n v e n u t i: 12 Vocalizzi per contralto (Schott).

Francesco Lamperti: Esercizidel trillo. - Studi di bravura pro soprán či mezzosoprán (Ricordi;.

L e o n a r d o Leo: Solfeggien fúr eine tiefe Stimme (alt), upravil J. Stern, I. sv. (Forberg).

Matilda C. Marchesi (op. 3): 24 Voca-Iises pro soprán (Ries-Erler.).

A n t o n i o M a z z o n i: Solfeggien fúr eine Mittelstimme (upravil ]. Stern). Nová řada, seš. 2., ,3. (Kistner).

G a e t a n o N a v a (op. 21) : Repertorio di solfeggi per soprano o mezzosoprano Liv. V.

A. P a n s e r o n: Douze études spéciales pour soprano ou tenor (Peters). Každé etudě předchází technické předcvičení.

Josef P i l o t t i: 36 Solfeggi fúr Sopranstimme (upr. G. W. Teschner), seš V., VI. (Simrock).

V i n c e n t R i g h i n i: Exercices pour se per-

fectionner dans 1' art du chant (Peters).

G. R o n c o n i: 8 grosse Singúbungen fúr Alt. 1., II.

G B. R u b i n i: Gesangstudien in 12 Kapiteln fúr Sopran oder Tenor (upravila Aglaja Orgeni). Studie pro dramatický zpěv velkého slohu (Steingráber)_

F e r d. S i e b e r: (op. 78—83) : Sechzig Vokalisen zur háheren Ausbildung der Technik. — (op. 129—134) : Sechzig Vokalisen zur Ausgleichung der Stimme in allen Lagen. — Obě sbírky obsahují vždy po 10 vokalisích pro soprán, mezzosoprán, alt, tenor, baryton a bas (Univ. Ed.).

B. Cvičení přednesu :

Matilda C. Marchesi: (op- 4): 12 Etudes de style pour voix de soprano (Schott). (op. 16) : Studio di agilité (pro soprán). (op. 17) : Etude d' agilité pro mezzosoprán (Crarz). — (op. 26): Etude d' agilité pro soprán (Cranz). Proslulé Etudes d' agilité

jsou variace na původní tema s textem italským.

F e r d. Sieber (op. 112—117) : Sechzig Vocalisen und Solfeggien pro soprán, mezzosoprán, alt, tenor, baryton, bas (André).



C. Písně :

1. Česk é:

Ant. Dvořák : (op• 50) : Novořecké písně. - (op 55) : Cikánské písně. — (op- 82) : Čtyři písně — (op. 83): Milostné písně. — (op. 99); Biblické písně — Balada »Sirotek<
Z d. Fibich (op 7) ; Balady (Urb.)

B. Foerster: (op. 32): Vzpomínky. — (op. 42): Písně soumraku. — (op. 46): Láska (M. U.)

Karel Hoffmeister: Miladě. —Pohádka máje.

B o h. J e r e m i á š :Český sedlák (pro bas). --Monolog starého vévody (bas). — Starý mládenec (base.

Jindř. Jindřich: Sny o lásce — Památce Vrchlického I , (I. —Jaro. — Písně večera.

J i n d ř. z K á a n ů (op. 10) : 3 písně. — Balada Rybák . tDer Fischer) Urb ).

K a r e 1 M o o r: Dohořelo. — Píseň podzimku (vysoký hlas). -- Žluté I
V í t. N o v á k: (op. 14) : Cikánské písně. — (op. 25! : Melancholie. ---- (op. 28) : Ba-lady (M. U.).

G. R o o b : Romantické sny 1., li. — Dvé písní v tonu baladovém (Urb.).

F e r d. Souček: Pět písní (soprán). — Tři písně (alt) (Kotrba). — (op. 8) : Suita pro vyšší hlas a klavír (M. U.).

2. Slovanské:

M. B a l a k i r e v: Romance a písně (Gutheil). — Píseň zlaté rvbky. — Gruzinská píseň.

Vladimír Bersa: 12 popjevaka.

A. B o r o d i n: Spící princezna (střední hlas). - Mořská carevna. — Květy lásky. — Moře.

P. J. Č a j k o v s k i j: Proč (Album ruských písní a romancí. M. U.).

B. C h o p i n: Pět písní (Kotrba). — Písně z klavírních skladeb (M. U.).

M. K a r 1 o w i c z: Nejpěknější písničky.

C. K j u j : 83 romancí I — IV. (Bessel). Modest Musorgskij: Z dětské svět-

ničky (Peters).
  PŘEDCHOZÍ        NÁSLEDUJÍCÍ