| ||||
| ||||
ISO CYRILL XLI.
)ostia) — Frohlock' (Mesiáš). — Lydisches Brautlied (Alexanderfest). — 12 Sopranarien aus verschiedenen Opern (vydal R. Franz). — Sopranarien (Breitkopf). J o s. H a y d n: Nun beut die Flur (Stvoření). - Welche Labung der Sinne (Roční počasí). - Ariadne auf Naxos (koncertní arie pro mezzosoprán). L e o n a r d o L e c. Donec ponam (Dixit Do-minus). F. Mendelssohn: (op. 94) Unglúckliche! Er ist auf immer (koncertní arie). — Hóre Israel (Eliáš). V. A. Mozart: Kantáta: Die ihr des unermesslichen Weltalls (Vv stvořitele míru, kteří ctíte). — Koncertní arie: Conservati fedele. — Misero me. — O temerario Arbace. — Se ardire e speranza. — Se tutti i mali miei. — Fra cento affa< Fr. Musil: Pro peccatis suae gentis (Stabat Mater). 2. Alt. J. S. B a c h : Arie (vydal R. Franz u 1'eterse). — Arie z h-moll mše. H. Berlioz: Altové solo »První to lásky rozechvění« (Romeo a julie). Max B r u c h: Arie Penelopy. — Penelopin smutek (Odysseus). — Píseň kněžkv (Arminius). — Scena Andromachy (Achichilleus). K r. V. G 1 u e k: Arie Die Chinesinen (Breitk.) J. A. H a s s e: Arie z orat. La cadutta di Gerico. J. B. H á n de 1: 12 Alt-Arien aus verschiedenen Opern (R. Franz). — Alt-Arien (Breitkopf). Jos. Haydn: Úryvek ze Stabat Mater (Fac me vere)., B. Marce 110: Uryvek z 21. žalmu. J. D. Zelenka: Jerusalem convertere in Dominum (z Lamentací). 3. Tenor: J. S. B a c h. Arie (vydal R. Franz u Peterse). H. Berlioz: rhant de Bonheur (Lélio). M. G r é t r v: Azorova arie z op. Zemire et Azor. J. B. H á n d e 1: Alle Tale. — Erwach', erwach' zu Liedern. — Du zerschlágst sie (Mesiáš). — Wie sehr, o Volk. — Nein, kein blutdiirstender Trieb. — Wie eitel ist. — Dem Krieger weissagt (Jidáš Makkabejský). — So lang' ich noch. — Auf, Vdlker, auf. — Auf mit neuer Wut zur Schlacht (Josua). Jos. Haydn: Mit Wiird' und Hoheit. — Nun schwanden (Stvoření). — Hier steht der Wandrer nun (Roční počasy). V. A. Mozart: Koncertní arie: Misero ! o sogno (Přeběda ! Zda sen to!) — Va dal furor portata. -- Or che il dover. — Oh, piú tremar non voglio. — Si mostra la sorte. — Con ossequio, con rispetto (komická). — Se al labbro mio non credi. F r. M u s i 1: Christe cum sit (Stabat,Mater). Robert Schumann: In der hohen Hall' (Des Sángers Fluch). 4. Baryton, bas: J. Š. B a c h : Arien (vydal R. Franz u Peterse). F. E. B a c h: Rec. a arie z orat. Israelité na poušti. A n t. D v o ř á k: Arioso Ivanovo (Sv. Ludmila). J. B. H á n d e 1: Wer mag den Tag. — Das Volk, das im Dunkeln. — Warum entbrennen die Heiden. — Sie schallt, die Posaune (Mesiáš). J o s. H a y d n: Nun scheint in vollem Glanze (Stvoření). — Seht auf die breiten Wiesen hin (Roční počasy). F. M e n d e l s s o h n: Ist nicht des Herrn Wort wie ein Feuer (Eliáš). V. A. M o z a r t : Koncertní arie: Mentre ti lascio. — Un bacio di mano. — Per questa bella mano (s oblig. kontrabasem). V11. stupeň : A. Solfeže : Marco B o r d o g n i: 36 Vocalizzi secondo il gusto moderno pro soprán či tenor (Peters). Vvdány též pro alt a baryton. — 12 nouvelles vocalises pro soprán (Peters). Just. Gera 1 d y : 12 Etudes spéciales pour voix de -soprano (Schott), 1, a 2. seš. jrioly; Skály a trylky; Opakované noty; Chromatická škála; Synkopy; Rozložené akordy; Použití polovičního dechu; Ozdúbky; Malá a velká sekunda; Trylek s pří-pravou a bez přípravy; Portamento — son fillé; Odsazené tóny a pasáže). Carl K r e b s (op. 92) : Schule der Geláufigkeit in 12 Solfeggien, 1. díl pro soprán a tenor; 2. díl pro alt a baryton (Schuberth). Dílo věnováno Jenny Lindové. L e o n a r d o Leo: Solfeggien fúr eine tiefe Stimme (alt). Upr. Julius Stern, sv. II. a III. (Forberg). | ||||
|