NEZAŘAZENO
Ročník: 1915; strana: 180,
Přepis ke stažení ve formátu MS Word [0 kB]

  PŘEDCHOZÍ   zobrazovat jako obrázky [jpg]      NÁSLEDUJÍCÍ  
ISO CYRILL XLI.

)ostia) — Frohlock' (Mesiáš). — Lydisches Brautlied (Alexanderfest). — 12 Sopranarien aus verschiedenen Opern (vydal R. Franz). — Sopranarien (Breitkopf).

J o s. H a y d n: Nun beut die Flur (Stvoření). - Welche Labung der Sinne (Roční počasí). - Ariadne auf Naxos (koncertní arie pro mezzosoprán).

L e o n a r d o L e c. Donec ponam (Dixit Do-minus).

F. Mendelssohn: (op. 94) Unglúckliche! Er ist auf immer (koncertní arie). — Hóre Israel (Eliáš).

V. A. Mozart: Kantáta: Die ihr des unermesslichen Weltalls (Vv stvořitele míru, kteří ctíte). — Koncertní arie: Conservati fedele. — Misero me. — O temerario Arbace. — Se ardire e speranza. — Se tutti i mali miei. — Fra cento affa<
Fr. Musil: Pro peccatis suae gentis (Stabat Mater).

2. Alt.

J. S. B a c h : Arie (vydal R. Franz u 1'eterse). — Arie z h-moll mše.

H. Berlioz: Altové solo »První to lásky rozechvění« (Romeo a julie).

Max B r u c h: Arie Penelopy. — Penelopin smutek (Odysseus). — Píseň kněžkv (Arminius). — Scena Andromachy (Achichilleus).

K r. V. G 1 u e k: Arie Die Chinesinen (Breitk.) J. A. H a s s e: Arie z orat. La cadutta di Gerico.

J. B. H á n de 1: 12 Alt-Arien aus verschiedenen Opern (R. Franz). — Alt-Arien (Breitkopf).

Jos. Haydn: Úryvek ze Stabat Mater (Fac me vere).,

B. Marce 110: Uryvek z 21. žalmu.

J. D. Zelenka: Jerusalem convertere in Dominum (z Lamentací).

3. Tenor:

J. S. B a c h. Arie (vydal R. Franz u Peterse). H. Berlioz: rhant de Bonheur (Lélio). M. G r é t r v: Azorova arie z op. Zemire et

Azor.

J. B. H á n d e 1: Alle Tale. — Erwach', erwach' zu Liedern. — Du zerschlágst sie (Mesiáš). — Wie sehr, o Volk. — Nein, kein blutdiirstender Trieb. — Wie eitel ist. — Dem Krieger weissagt (Jidáš Makkabejský). — So lang' ich noch. — Auf,

Vdlker, auf. — Auf mit neuer Wut zur Schlacht (Josua).

Jos. Haydn: Mit Wiird' und Hoheit. — Nun schwanden (Stvoření). — Hier steht der Wandrer nun (Roční počasy).

V. A. Mozart: Koncertní arie: Misero ! o sogno (Přeběda ! Zda sen to!) — Va dal furor portata. -- Or che il dover. — Oh, piú tremar non voglio. — Si mostra la sorte. — Con ossequio, con rispetto (komická). — Se al labbro mio non credi.

F r. M u s i 1: Christe cum sit (Stabat,Mater).

Robert Schumann: In der hohen Hall' (Des Sángers Fluch).



4. Baryton, bas:

J. Š. B a c h : Arien (vydal R. Franz u Peterse).

F. E. B a c h: Rec. a arie z orat. Israelité na poušti.

A n t. D v o ř á k: Arioso Ivanovo (Sv. Ludmila).

J. B. H á n d e 1: Wer mag den Tag. — Das Volk, das im Dunkeln. — Warum entbrennen die Heiden. — Sie schallt, die Posaune (Mesiáš).

J o s. H a y d n: Nun scheint in vollem Glanze (Stvoření). — Seht auf die breiten Wiesen hin (Roční počasy).

F. M e n d e l s s o h n: Ist nicht des Herrn Wort wie ein Feuer (Eliáš).

V. A. M o z a r t : Koncertní arie: Mentre ti lascio. — Un bacio di mano. — Per questa bella mano (s oblig. kontrabasem).

V11. stupeň :

A. Solfeže :

Marco B o r d o g n i: 36 Vocalizzi secondo il gusto moderno pro soprán či tenor (Peters). Vvdány též pro alt a baryton. — 12 nouvelles vocalises pro soprán (Peters).

Just. Gera 1 d y : 12 Etudes spéciales pour voix de -soprano (Schott), 1, a 2. seš. jrioly; Skály a trylky; Opakované noty; Chromatická škála; Synkopy; Rozložené akordy; Použití polovičního dechu; Ozdúbky; Malá a velká sekunda; Trylek s pří-pravou a bez přípravy; Portamento — son fillé; Odsazené tóny a pasáže).

Carl K r e b s (op. 92) : Schule der Geláufigkeit in 12 Solfeggien, 1. díl pro soprán a tenor; 2. díl pro alt a baryton (Schuberth). Dílo věnováno Jenny Lindové.

L e o n a r d o Leo: Solfeggien fúr eine tiefe Stimme (alt). Upr. Julius Stern, sv. II. a III. (Forberg).
  PŘEDCHOZÍ        NÁSLEDUJÍCÍ