| ||||
| ||||
Rok 1926 C Y R I L Strana 11
Kri - ste po - mi - luj. Hri - ste po - mi- I Hri - ste po - mi - Hri - ste po-mi - luj, po - mi - luj. Hri- __a§O T5 _ f lui ! - ste po - mi - luj ! I po - mi - luj ! p_~ I I V části třetí dvojice hlasů hlubokých, alt a bas, přednáší za klidného doprovodu varhanových harmonií základní théma tenorové, vysoké hlasy, soprán a tenor, odpovídají dvakráte Go - spo - dí po - mi - luj ! do- é a na konec rozdělené alty a basy doznívají bez průvodu v pp hlavním thematem. Ráz celého Kyrie jest pokorná, ale i důvěrná prosba o Boží slitování a milost. lak posvátně znějí při tom varhany, jež tvoří proti sboru druhý sbor, hned pomáhající zpěvu, hned s ním závodící jako rovnocenný činitel. Na intonaci knězovu: aSlava vo vyšnih Bogu• navazuje tenor jednohlasem své thema z Kyrie : | ||||
|