| ||||
| ||||
l - oe oon o- 6i
1Óo - v~k i n~xe 'uon, - di opa ve - ni -ia ^a oo - uv ,a - ' - di mm ,° ' ni ' iu mni ' de vue4m, !. ! smrtí a cel~m sv~tem, zpívaií o Nanebevstoupení. Pov§imnutí zasluhuje rytmické a kontrapunktické zpracování skupin rr~u~sk~ch a 2ensk~ch hlasú. Oktávy a unisona, v prúvodu prodIeva Co násIeduie, jo dyoumic4~mvrcbolem Credo. Dvakrát opakovaná harmonická prodleva na kvadsekstokbordu Ódur a trojzvuku Ds moll v prúvodu, ffi ~em2 se obor rozrúnbi aí do oedmib)oxu ~ioí toto místo intooa~n~ oeooado~m. Na slovo "eúúú« hlasy ve vysok~ch oktávách no ais' podlo2eo enha,monickúm hnartoekatakkordem D dur, znamením moci v cbromobckém protipobyhu klesnou náhle o oktávu do latentního sextakkordu, aby se ouzoa~i} ú6~o soudu, 'uk to zní v sekvend Diea irae: "Cum vix iustuo oit aecu,ue!« Po zm~o~ fonin 11 dává soprán na oru6evé dominanty F n terci 'm doprovodem ce- sao ' - stvi 'ju | ||||
|