| ||||
| ||||
G dur — C — Moderato. Graduale G dur — C — Con moto moderato. Offertorium D dur — C — Sostenuto. Communio e moll — C — Moderafo. — Komp. r. 1940. Rukopis v maj. dp. P. J. Štikara.
22. Introitus, Graduale, Offertorium et Communio in Festo Jesu Christi, aeterni Sacer. dotis. Pro smíšený sbor s průvodem varhan. Introitus C dur — C — Con moto. Graduale G dur — C — Vivo. Offertorium F dur — C — Sostenuto. Communio D dur — C — Poco sostenuto. Rukopis v maj. dp. P. J. Štikara v Praze II. 23. In Festo scti Antonii de Padua. Introitus. (In medio ecclesiae aperuif os...) Jednohlasý smíšený sbor s průvodem varhan. G dur — C. Graduale. (In medio populi sui exaltabitur.) Pro smíšený sbor s průvodem varhan. Dvojsbor 4 ženské ra 4 mužské hlasy. G dur — C — Sostenuto. Komp. 12. V. 1934. Rukopis v maj. dp. P. J. Štikara v Praze II. 24. Communio in Festo Scti Antonii de Padua. (Dedif mihi Dominus...) Pro jednohlasý sbor s prův. varhan. G dur — C — Moderato. Rukopis v maj. dp. J. Štikara v Praze II. 25. Offertorium na II1. neděli adventní. (Benedixisti, Domine, terram tuam...) Pro smíšený sbor bez průvodu. F dur — C — Sostenuto. Komp. 9. XII. 1933. Rukopis v maj. FJC. u sv. Ludmily. 26. Offertorium in Dominica Quinquagesimae. Ad quattu~or vooes inaequales comit. ,organo. As dur — C — Sostenuto. Xomp. r. 1935. Rukopis v archivu FJC, u sv. Ludmily. 27. Offertorium na Květnou neděli. (Improperium exspectavit cor meum...) Pro smíšený sbor s prův. varhan. e moll — C — Adagio závěr v H dur. Komp. r. 1931. Rukopis v maj. FJC. u sv. Ludmily. 28. Offertorium in Festo Scti. Antonii de Padua. (Mem,oria ejus in composiEionem) Pro smíšený sbor a capella. C dur — C — Sostenuto e porfando. Rukopis v maj. dp. P. J. Štikara v Praze II. 29. Offertorium na svátek sv. Ludmily a na Hromnice. (Diffusa est gratia in labiis Luis...) Pro smíšený sbor s průvodem varhan. F dur — C — Andante poco mosso. Komp. 18. VIII. 1926. Rukopis v maj. FJC. u sv. Ludmily. 30. De profundis c13mavi ad te. Offertorium in Dominica 23., 24, etc. past Pentecosten. Pro smíšený sbor s průvodem varhan. g moll -- C Adagio. Komp. r. 1934. Rukopis v maj. dp. P. J. Štikara v Praze II. 31. Pange lingua. Ad quinque vooes inaequales a capella. D dur — C — Maestoso. K~omp. r. 1938. Rukopis v maj. Jaroslava Duška. 32. Pange lingua. Pro spojené vrchní a spodní hlasy s průvodem varhan. D dur — C — Molto moderato. Komp. r. 1938. Rkp. v maj. dp. P. J. Štikara v Praze II. 33. Pange lingua. Ad quatfuor vooes inaequales cum organo. E dur — C — Molfo moderato. Komp. r. 1932. Rukopis v~naj. P. J. Štikara v Praze II. 34. Tantum ergo Sacramenlum. Pro smíšený sbor s průvodem varhan. A dur — C — Sostenuto. Rukopis v maj. dp. P. J. Štikara v Praze II. 35. Pastorální Tantum ergo. Pro smíšený sbor s průvodem varhan. F dur — C — Maestoso. Komp. 18. XII. 1934. Rukopis v archivu FJC. u sv. Ludmily. 36. Pastorální Tantum ergo. Pro smíšený sbor s průvodem varhan. C dur — 2/4 — Moderato assai. Komp. r. 18. XII. 1938- Rukopis v maj. FJC. u sv. Ludmily. 37. Zdrávas Královno! Pro smíšený sbor a capella. G dur — 3/1 — Zvolna. Kom-ponováno 6. II. 1933- Opis rukopisu v maj. dp. P. J. Štikara v Praze II. 38. Zdrávas Královno! Pro smíšený sbor a capella. D dur — 3%1 — Zvolna. (Věnováno Dómskému sboru v Kroměříži.) Komponováno r. 1936. Rukopis (opis autorův) v maj. Jaroslava Duška. 39. Kéž přijde již Emanuel. (Podle Antifony ,Veni, ven! Emanuel".) Pro tenori a bassi chorálně s průvodem varhan a smíšený sbor bez průvodu. C dur — C — Zvolna. Komponováno r. 1933. Rukopis v maj. FJC. u sv. Ludmily. 40. Žalm 127. —Pří sňatku. (Blaženi všichni, kdož se bojí Pána.) Chorál a smíšený sbor s průvodem varhan. (Věnován dp. P. J. Štikarovi O. F. M. v Praze.) 39 | ||||
|