| ||||
| ||||
— 39
f I l V D si I I ~ 1~ i~ 1~ I I aneb po zpiisobu mistrű staroklasických klade cautus firmus chorálu do tenoru: Dlorlcrato Uaatu San ctus atd. firmo Chorál »Vstalt jest této chvíle« za- í Opus 24. Právę popsaný zakonc`.uje chován celý, po »liosanua« následuje prvou periodu církevnę-hudební tvorby ihned »I3enedictus« s prvým úryvltem Sl:. Opus 22. mitolydicicá 4111. prístupná téhoz chorálu v sopránu, na tonice aeo- a vdęcná mne —Missa quarta« jakoz i ly- lického tónu kolicí. dická jednohlasá >,Missa quinta«, obę 1du~io ~ i p I ~ I I ..~I ! I iry-ri - e e - léi syn u Knappa v Karlínę vydané, potvrzují lezité. Vypravující ton v »Credo« a ná- v~e, co o recitativirím chorálovém smęru lada ceského chorálu ciní skladby tyto shora podotknuto bylo a zasluhují ze sta- v kazdém ohledu sympatickými. Alty novislea praktického zmínky zvlá~tę dű- pęjí unisono : dlleyretto, gzcusi recit. Et in-car - nrí-tus est de Spí-ri - tu san - - cto ex Ma - rí - a ~_~~—~ .lilayio YP r ~ _ =emi ~ ~ _~-r. ~~ R_R_—emi-•—~ 1~= Cruci - fí-sus sub Puli-ti - o ^ - -i i—•—0 - --R—R Taleé »Gloria« i jiné cástky lydicicé uuisonní me.5ní sl.ladby zni jako staro- ceský chorál: ~~dcatte ur f Et in ter-ra pax ho - mí-ni - bus bonae volun - tá - tis | ||||
|