| ||||
| ||||
— 54 —
dotycné skladby dopiniti bud chorálnę mistra koutrapunkticicé práce hudební. nebo recitací. Za to vynikají zvláštę Offertoria podávají obraz milé zbozné Gracíualia krásnou polyfonií prozrazující lyrické nálady: Andante I I I i I I I I I I I Ad te ]e- vá - vi 1 - ni mam me-am Druhé Offertorium na týz text vyniká znamenitou charalcteristilcou zpív,uiého slova vęty strední: Andante f % non e - ru be - - - P ~- c~ -~ •i, I i~l P i~ N ~ - T -- non, non e - ru-Ué-scam, non, non e - ru - bé - scam, non ńd b ~- 7 -I ~-ý—~ R ~ / • Vit- - -• • ~ - -- - `f r Ń—~ r r f li-tr f I P V -V- V r scam i a r--~ t- ~- ~ ű bR I I I te le - vá - vi á - nimám me-am. Et enim atd. Netreba zvlášt podotýkati, ze mo- hutnę znęjící vęty Skuherského vyzadují sboru školeného, avšak úcinek jich vdęcí ptáci. Symbolický ráz ducliovní ]cantátę vlastní casto vytryskuje, na pí'. v Uffer- toriu in festo sc. Stephaui Icoucí prvý díl Adagio o - rantem et di - céntem _~ -V I r-r R ~~~; l ~- la v v I Allegretto pokracuje: P~ Dó-mi-ne je-su, ác-ci • pe spí-ri - tum me-um | ||||
|