| ||||
| ||||
Ročník XLVI. 1919. 75
D 0. o Kancionál Franusův. (Dokračování.) de - mo - nis. A - stu - tis - si - mus ef - fe - cti quí - - - a [FF[ ~7Tj TTj 77L TTj -~ -- quam de - vo - ra - - rat im - - pro-bum prae - dam re - - fu dit lL / dme! -~ o-- ~ - _~ ~ ° _ T ~ ~-- ~~ ~ —~ ~ =a ~ ~:-~— -7 .6 C> - tu-ti tu -ti o prin ceps Chri-ste ti - bi iam sit - - - - - - - - - - - - - 1 thar - ta - rus ca - pti- vi - ta- te ]i - be - ra je - - sum 1 --- =1-~-_ i --_-====5-?-i_3 lL -- n-1--_= mo-du-los i - ste Chri- se - quntur a -gmi - na, a - - gmi - na Ve třetím hlase jest podložena podle origittálu pouze první sloka písně »Christus surrexit«. K dalším notám (bez textu) třetího hlasu se zpívaly téže písflě sloky ostatní za součastného přednesu různých textů v hlase prvním a druhém. Z posledního taktu skladby vysvítá, že se mohl opakovati od začátku hlas prvý a druhý k dalším a novým slokám velikonoční známé písně ve hlase třetím, dokud bylo třeba, t. Í. pokud hlas třetí nevyčerpal všech slok písně. yChristus surrexita. M e t a p h i s i c e- (In intempesto - Ord T e r r a i r e m u i t- (Christus iam surrexit XIII A 2, Chrud., Spec. Zcela odlišná nálada i komposiční zpívá spodní hlas známou a všeobecně nich dvou motetech jsou všechny hlasy mísí se text písňový s liturgickým.nature siluit) ; Spec. p la. - Angelus domini - Surrexit dominus); Fr. VI C 20a. technika od motet vánočních! V prvém motetu tehdy rozšířenou píseň »Christus surrexit ; v ostatvytvořeny volně skladatelem. V třetím vícehlasu | ||||
|