| ||||
| ||||
Rok 1932. CYRIL
10. Missa in honorem Spiritus Sancti. op. 49. Pro I. I I. sopran, LI I. alt s obligátním průvodem varhan. Obsah: Kyrie - B dur - C - Moderato. Gloria - B dur - C - Con moto. Credo - F dur - C - Con moto. Sanctus - B dur - C - Lento. Benedictus - Es dur - 3/4 - Moderato. Agnus Dei - g moll - C - Adagio - závěr v B dur. Komponována 23. září r. 1909. (Původně označena autorem jako op. č. 36•, později tímto číslem označeny vydané pTři lyrické zpěvy=.) Rkp. v majetku autora. 11. Missa in Doininicis Adventus et Quadragesimae. Pro smíšený sbor a capella. Kyrie - F dur - C - Quasi Adagio. Sanctus - F dur - C - Sostenuto. Benedictus - B dur - C - Molto sostenuto. Agnus Dei - F dur - C - Lento. Komponována 26. září roku 1914. Rkp. autora. 12. Missa brevis sine Gloria et Credo. Pro advent a půst. Pro smíšený sbor a capella. (Varhanní doprovod neobligátní.) Obsah : Kyrie - As dur - C - Adagio. Sanctus - As dur - 314 - Moderato. Benedictus - Es dur - C - Sostenuto. Agnus Dei - As dur - C - Adagio. Komponována v r. 1917. Autor. rukopis. 13. Missa IV. pro Dominicia Adventus et Quadragesimae. Pro smíšený čtyřhlasý sbor a capella. Kyrie - Es dur - C - Moderato. Sanctus - Es dur - C - Sostenuto. Benedictus - Des dur - 314 - Sostenuto. Agnus Dei - Es dur - 3j4 - Sostenuto. Komponována r. 1927. Rkp. v majetku autora 14. Sanctus, Benedictus a Agnus Dei pro Zelený čtvrtek. Pro smíšený sbor a neoblig. varhany. Sanctus - d moll - C - Moderato. Benedictus - F dur - 3~4 - Moderato. Agnus Dei - F dur - C - Sostenuto. Komponováno v březnu r. 1923. Rkp. v majetku autora. 15. Requiem krátké a snadné pro mužský sbor a capella. Obsah: Requiem a Kyrie - As dur - C - Moderato. Graduale: As dur - C - Sostenuto. Sanctus - Es dur - C - Moderato. Offertorium - As dur - C - Andante. Sanctus - Es dur - C - Moderato. Benedictus - Des dur - C - Lento. Agnus Dei - As dur - C - Adagio. (Graduale, Sanctus a Agnus Dei podle Modlmayerova dvouhlasého Requiem.) K tomu autorem samostatně komp. Graduale v As dur - C - Sostenuto, Sanctus v Es dur - 314 - Moderato, Requiem pak přede-psáno tempo Adagio. Komponováno r. 1914. Majetek autora. 16. Requiem krátké pro čtyřhlasý mužský sbor a capella. Requiem - d moll - C - Sos tenuto. Dies irae - C dur - 314 - Allegro. Offertorium F dur - 3j4 - Moderato Sanctus - C dur - C - Moderato. Benedictus - B dur - 3;4 - Sostenuto. Agnus Dei - d moll - C - Moderato. Komponováno 13. XI. r. 1917. Rkp. v majetku autora. 17. Requiem pro tři mužské hlasy s oblig. průvodem varhan. Obsah: Requiem - d moll C- Sostenuto. Graduale - B dur - C - Moderato. Offertorium - F dur - C - Sostenuto. Sanctus - F dur - C - Moderato. Benedictus - B dur - 3114 - Sostenuto. Agnus Dei - d moll - C - Zvolna. Rukopis v maj. autora. 18. Missa in honorem scti. Adal`›erti op. 100. Pro smíšený sbor s průvodem varhan. Obsah: Kyrie - G dur - C - Sostenuto. Gloria - D dur - C - Vivo. Credo - D dur - C - Con moto. Sanctus - G dur - C - Sostenuto. Benedictus - B dur - C - Sostenuto. Agnus Dei - g moll - C - Moderato, končí v G dur. Komponována 24. VI. r. 1931. Rukopis v majetku autora. 19. Missa in honorem scti. Venceslai op. 89. Pro soli, smíšený sbor, varhany a velký orchestr. e moll. (Na motivy choralu svatováclavského ) Dosud nedokončena. 20. Missa in honorem Sacratissimi Cordis Jesu. Op. 96. Pro sopran, alt unisono a tenor, bass unisono s průvodem varhan. Komp. v r, 1929. Obsah: Kyrie - d moll - C - Sostenuto (končí do D dur). Gloria - D dur C - Vivo. Credo - D dur - C - Vivo (mužské hlasy chorál). Sanctus - D dur - C - Sostenuto. Benedictus - G dur - 314 - Moderato. Agnus Dei - d moll - C - Molto moderato, končí do D dur. Rkp. v majetku autora. 21. Vložky k Requiem pro quartetto mužských hlasů a varhany. Obsah: Dies irae. - c moll - C - Vivo. Graduale - As dur - 3114 - Sostenuto. Offertorium - e moll - 314 - Moderato. Benedictus - G dur - C - Sostenuto. Libera me Domine ! a moll - C - Con moto, Requiem - Kyrie pro tři mužské hlasy s prův. varhan - As dur - 3;4 - Zdrženlivě. Vše komponováno r. 1917. Třeba, že jest to kompletní Requiem, ponechávám název, jak jej označil skladatel, i pořad jak jej pro vlastní potřebu uspořádal. Rukopis autora. 22. Libera me, Domine! Pro čtyři mužské hlasy s oblig. průvodem varhan. As dur - 3,4 - Moderato. Komp. r. 1915- Rkp. autora. 53 | ||||
|