| ||||
| ||||
Rok 1932. 'CYRIL
4. Zmizelá radost. (Proč jsi, doubravo, proč jsi za jitra.) Slova Fr. Lad. Čelakovského. Sbor pro čtyři ženské hlasy a capella. B dur - 3/4 - Zvolna. Komp. v Tišnově u Brna 15. VIII. 1903- Rkp. v majetku Jaroslava Duška. 5.l.edová Královna. (Venku se chumelí, v síni je mráz.) Balada pro čtyřhlasý ženský sbor s průvodem orchestru. Upraveno skladatelem též pro čtyři ženské hlasy a capella. Slova J. V. Sládek. g moll - 314 - Tiše, zvolna. Komp. r. 1905. Rkp. v maj. autora. 6. Svatba komárova. Žertovný sbor pro čtyři ženské hlasy bez průvodu na slova moravské národní písně. e moll - přechází do G - dur, střední věta v D dur, končí opět v G dur - 214 - Mírně. Opis rkp. v maj. ctih. SS. d. N. D. v útulku sv. Josefa na hrál. Vinohradech. 7. Slavnostní zpěv. K jmeninám. (Hle, nad horami slunce vzchází). Slova Grossmannová-Brodská. Pro tři ženské hlasy s průvodem klavíru (harmonia), I II. houslí, violy, neobl. cella a contrabassu. D dur - C - Poněkud zvolna. Komp. r. 1915. Originál rkp. v útulku sv. josefa na Král. Vinohradech. 8. Májová. (Do tiché noci, do jasné, stříbrné noci.) Sbor pro I. II. sopran, I. II. alt a ca- pella. Slova R. Jesenské. C dur - 214 - Mírně, intimně. Rkp. v mai. autora. 9. Jsme děti zpod Bezkyda. Sbor pro I. II. tenor a I. II. bass a capella. d moll - C - Rázně - přechází do A dur. Rkp. v maj. autora. 10. La Espéro. Esperantská píseň na slova F. D. Ménila. (En la mondon venis nova senho.) Pro I. I1. sopran a I. II. alt a capella. B dur - C - Pohyb vojenského pochodu. Rkp. v maj. autora. 11. Zum Namenfeste. Klavierstiick. D dur - 2í4 - Un poco con moto. Komp• r. 1892. (>Meinem teueren Onkel« ) Rkp. v maj. autora. 12. Impromptu. Pro housle s průvodem klavíru. G dur - 214 - Rychle. Po dvou taktech Volněji, však s pohybem. Komp. r. 1898. Rkp. v maj autora. 13. Improvisato. Pro klavír na dvě ruce. As dur - 214 - Sostenuto (41'8). Rkp v maj. autora. 14. Slavnostní pochod. (Pro orchestr.) I. 11. housle, violu, cello, contrabass, picolu, flétny, oboe, I. II. klarinet in B, I. II. fagot, I.-IV. lesní rohy in F, trumpety in F, trombony I. II-, basstrombon, tubu, tympany Es a B, malý a velký buben. činely. Es dur - C - Tempo di Marcia. Komp. r. 1890• Rkp. v maj. autora. 15. Dupák. Moravský tanec pro velký smyčcový orchestr. G dur - 2/4. - Rkp. v majetku autora. DODATKY. 1. Krátká mše (č. 2.) Pro smíšený sbor s průvodem varhan. Latinský text. Kyrie : C dur - C - Moderato. Gloria. C dur - C - Con moto. Benedictus: F dur - C -. Agnus Dei: a moll - C - Molto moderato. Ostatní části z rukopisu nenalezeny. Komp. r. 1899. Rkp. v maj. autora. (Rkp. nese pozn. op. 3.) 2. Credo Modus Vaticana IV. Pro tenor, bass, choral střídavě se smíšeným sborem a oblig. průvod varhan. Mod. IV. C - Vivo. Komp. v prosinci 1932. Rkp. v maj. autora. 3. Graduale in festo Missa de Angelis. (Laudate Dominum de coelis.) Pro smíšený sbor s oblig. průvodem varhan. F dur - C - Moderato. Komp. v září r. 1895 Rkp. v maj. autora. 4 Graduale in Dominica XII. post Pentecosten. (Benedicam Dominum in omni tempore.) Pro smíšený sbor s průvodem I. II. houslí, violy, neoblig. cella, contrabassu, oboe, I. II. lesních rohů, I. II. trompet in F, timpanů F - B a varhan. B dur - C - Andante sostenuto. Rkp. v maj. autora. 5. Libera me, Domine ! Pro smíšený sbor a capella. Es dur - C - Andante. Komponováno r. 1912. Rkp. (náčrt tužkou psaný) v majetku autora. 6. Žalm 118. (Beati immaculati in via.) Pro smíšený sbor s průvodem smyčcového orchestru a varhan. G dur - C - Sostenuto. Komp. v září 1895. Rkp. v maj. autora. 7. O Sanctissima. Upraveno pro smíšený sbor a capella. Es dur - C - Maestoso. Rukopis z r. 1917 v majetku autora. 8. Montes Gelboe. Antiphona k Magnificat pro smíšený sbor a capella. c moll - C - Adagio e grave. Komp. v listopadu 1932. Rkp. v maj. P. J. N. Štikara v Praze. 121 | ||||
|